dimarts, 15 de febrer del 2011

"ABSORBED BY THE FOG", TRISTESA DES DE BARCELONA.

Sembla que cada cop més, els músics del nostre país s'engresquen en projectes personals com és el cas d'en  ROBERT, el que va ser l'ànima matter del grup de death barceloní CRYNIGHT.

Presenta un nou projecte instrumental que barreja DOOM, BLACK i FUNERAL. Atmosferes de tristesa i dolor.

1. En poques paraules, què és ABSORBED BY THE FOG?.

Doncs és un projecte totalment emmarcat dins del doom, black y funeral que serien les meves principals influències i també perquè tenia ganes de fer una música diferent de la que havia estat fent fins ara i totalment instrumental.

2. Fer música es pot considerar que és com un joc, és difícil poder crear-la en el teu cas i d'on treus les idees?.

La inspiració va i ve, és una cosa complicada la veritat perquè hi ha moments en que no pots parar de crear i de cop i volta et quedes parat i totalment bloquejat o saturat diria jo. Amb uns dies de descans la ment torna a funcionar correctament i tot rutlla de nou i les idees les trec de provar i provar. Primer son idees molt bàsiques que després es van desenvolupant i vaig creant poc a poc els temes.

3. Penses promocionar els temes d'alguna manera?.

De moment es com un hobby, una manera de deixar anar les meves inquietuds musicals sens més. Ara que he acabat l’última cançó del que serà la primera demo doncs ho editaré de manera casolana i ho distribuiré a nivell amistats i coneguts que estiguin interessats i si algun petit segell o distribuidor esta interessat ja es veuria.

4. Quines són les principals influències musicals?.

Fa molts anys que escolto grups de doom, black i funeral que serian els estils on enmarcaria la meva música. A destacar serien grups com Colosseum, Longing For Dawn, Evoken, Catacombs, Shape of Despair, Ea, Alcest, Ataraxie, els primers Katatonia ..




5. Cada cop hi ha més músics que es fan la seva pròpia música, pq creus que es degut?, creativitat, desengany en formar part de grups de música...., quins serien els teus consells per a aquells que tenen idees i no es decideixen a posar-les en pràctica?.

Crec que les noves tecnologies et faciliten molt poder realitzar les teves pròpies composicions i produccions d’una manera senzilla i amb resultats prou bons. Es difícil trobar un grup de persones que vulguin tirar endavant un projecte de la mateixa manera que tu i a més la vida dona moltes voltes i els objectius d’un no son els mateixos que la resta, això fa que els grups es trenquin. D’aquesta manera vas al teu ritme, no tens la pressió de ningú i fas la música que et surt de dins sense contaminació externa. Faig aquesta música principalment perquè m’agrada i si tinc la sort que li agrada a més gent doncs collonut.

Si algú vol fer la seva música només té que obtindre uns petits coneixements d’edició i grabación musical i fer moltes proves. No cal un gran equip, només les ganes i la il·lusió de fer el que t’agrada.

6. On podem escoltar els teus temes?.

De moment no les tinc penjades a cap lloc. He fet uns videos amb les cançons i amb imatges inspirades en els propis temes que de moment es poden trobar al facebook, tant al meu propi com el del meu projecte i a YOUTUBE. Estic molt decepcionat amb myspace, han fet molts canvis i no m’agrada gens així que no se si m’en faré un.

7. Et tornarem a veure al damunt d'un escenari amb el retorn dels CRYNIGHT o amb una nova banda?.

No sabria dir-te si Crynight retornarà algun dia. De moment no tinc pas aquesta idea al meu cap però qui sap. Si no es amb Crynight podria ser amb algun projecte o alguna banda, tot podria ser ja que per ganes no seria, tinc una mica de “mono” de tocar la veritat.

8. És hora d'acabar l'entrevistes, moltes gràcies, si vols acabar-la dient quelcom més, ara és el moment.

Primer vull agrair-te molt la oportunitat de donar a conèixer el meu projecte a molta més gent i segon agrair el suport que dones a tota l’escena del metall de la nostra terra. Salut i metall per a tots!!!!

 

1 comentari:

  1. Ostres recorda a passatges dels Paradise Lost. Felicitats i endavant.

    ResponElimina